Wednesday, August 19, 2009

Finally : Offline Games




~rehab..i wan rehab !!~

sesuatu yg amat perit
tetapi aku rase very crucial
dalam hidup aku

............................................................................

petang Jumaat yg lalu
aku kol sorang mmbr aku
mmbr aku yg punyai minat yg same
MAEN ONLINE GAMES

"Hasbi,aku nak brenti maen online game.Travian tu ko amek la.Rapplez same Pandora Saga semua aku xmaen da....."

"laa..sal Man?"

"aku kengkang la jawab test Machine td......"

haah..
before aku amek test ari Jumaat lepas
aku da niat dalam ati
kang ni test Machine xpat jawab
aku nak brenti la maen game online
actually bukan xpat jawab
soklan senang
tp aku rase sebab aku bnyk mengadap PC dari buku
tu yg aku terlepas tngk bnde2 yg senang tu
bnde2 yg sepatutnye aku teliti

and lepas abes test but b4 aku balek kg
i have decided to retired
and thanks God aku diberi kekuatan
nak lupekan jadah ni yg buat aku ketagih
semenjak sekian lame

many of my frens terkejut cipan
kekekeke
tapi apekan daye
umo da 22 tahun
komitmen pun makin kencang
dari sehari ke sahari
aku pun da xlarat nak ngadap PC 24/7
kalo nak diikutkan
aku bole online 15-18 hours per day
hanye dengan bermain online games
honestly passion tu maseh ade
tp aku nak convert passion tu pade bnde laen
mungkin kepada hal kerohanian
;D

omgomg
doakan aku berjaya!!

3 comments:

  1. u can do it man.
    lupakan online game.
    lupakan.
    lupakan.
    ....
    ..
    lupakannnnnn.

    ReplyDelete
  2. yes!!
    i can do it~~!!!

    p/s:
    seramnye skrip ko neh
    macam crite keliwon~
    ;P

    ReplyDelete
  3. waahh...hebatnye aiman!!!

    go go go!!!

    jangan pandang blakang!

    ReplyDelete