Wednesday, August 12, 2009

PAnggung WAyang GAMbar

alamak!!
aku da tekene virus ni semula
bukan virus H1n1
virus ni merebak jika aku cuti sem sahaja.
tapi lately mengganas walhal maseh tersengguk2 blaja
tak ketentuan
name dye virus wayang

bukan ape
da 2 minggu
da 6 wayang tangok
adeh...
kopak duet neh
english film + malay film
and ni pun br jek balek dr tngk Setem
arahan Khabir Bahtia

aku mmng suke tngk cite arahan dye
sinemati yg cantek
imej yg vivid
ade objek dan subjek dalam darjah skop kamera
walaopun ade sedikit yg xkena dalam pertuturan layar
previously aku suke gilak ngn film Cinta & Sepi
honestly very touching lo..
and bnyk unsur2 keinsanan.
yg cube disubjektifkan dalam olahannya di film

hurm
tapi yg ni film br ---> Setem
humour la plak,
but its ok
n1 oso
tapi ade skit yg xkene ngn gengsta
agak xgengsta dalam pandangan aku
agak hormoni gangstanya
kekekeke
nnti korang tngk korang tau la

seawal yg aku ingt
dulu-dulu
aku mmng xsuke tngk wayang cite melayu
tp.....
ingt lagi mase raye 3-4 tahun lepas
semuanya berubah

"weh.jom tngk cite I Know What U Did Last Raya.."

"lol..membazir la..tngk cite Jackie Chan la.cite sekual Police Story"

"laa..jom la..aku blanje"

haa..tu la 1st time ntgk cite melayu kat wayang
naseb mmbr blanje
kalo x aram nak tngk
mentang2 loaded
br pas raye
hahaha

and after dat

WOW

not bad la cite melayu
ok ape kalo nak mmbazir duet skit nak gy tngk
and thanks guys
kerana membuka mate aku
sejuling-julingnye
;)

2 comments:

  1. yang pentinggg cte mlayu tajok SYURGA CINTA ! haha -belon

    ReplyDelete
  2. lol belon
    aiseh
    kekeke
    shhhh.
    kantoi2

    lalalala~

    ReplyDelete