Tuesday, January 6, 2009

2009 - New Me !

4th Post

Melangkah ke thn br mmbuatkan aku terkesima.GOshh!!...aku da 22 thn rupenye.Dan hal ini membutakan mataku , mmbuatkan aku takut dan kaget.Dah 22 tahun kuar dr perut Pn Suryati terchenta tp xde ape2 lagi yg nk dibngga kan.Hurm..half way to go already.I mean paling koman pun idup smpai umo 50 thn ( mungkin realitinya lagi panjang kot , sebab peningkatan mutu dan teknologi dalam perubatan ) , kirenya aku da abeskan separuh dr idup aku ( SIMPLE MATH CALC. 22+22 = 44 --> 50 ) and i got nothing.

Hurm.I just hope umo dipanjangkan tuhan dan dicurahkan rezeki supaya sempat aku balas jasa bos aku selagi diorng maseh bernafas. ( itu yg penting ) and support adek2 aku.

I realise dat i'm not kid either muda remaja anymore.haha..aku pun xbole da bertenggek mintak tu mintak ni kat bos aku sebab the fact is , aku da besar and i should have my own responsibilities.

Its ok if i can't enjoy myself anymore.I think it's enuf edi.Nak bersuka ria skit2 bole la , but not huha-huha memanjang lagi.

~heh

1 comment: