Saturday, January 31, 2009

Raya Cine ~ Kesilapan

7th Heaven Post

Ceh..seminggu duk umah sempena raye cine..ape dapat?..haha..xwat pepepun..aku balik ingt nak plan lepak2 ngn budak skola,buat meeting2 a.k.a gosip2 mcm besa..tp sesuatu da terjadi..aku telah diperkenalkan game online neh oleh ammar ( budak skola aku dulu ) bile aku 1st time on ym mase balek..last2..yg aku tau aku da dl client dye and wallaaa !!! aku da melekat depan laptop..name game neh Rapplez Online..aku kasi tngk screen shot skit~



Bukan ape..aku tetibe nak buat Power Leveling..sebab da lame xbuat..last buat mase Ran Online ( da dekat 2-3 tahun berlalu ) so dalam mase seminggu jek aku maen game neh bole smpai lvl 44..cantek !!~~



Tapi sejujurnya,maen game online ni bnyk keburukannya..Lalai,alpa..leka da sebagainya..da la duk keras jek atas kusi..14 jam kot sehari aku maen game neh ( grinding )..gile..baek aku maen ps2..bole abes kot satu cd game..haha~





No comments:

Post a Comment