Tuesday, September 8, 2009

Makan Gilak


aku da lame da plan
nak makan buffet
mase bulan ramadhan
dah 2-3 taun aku pikir
tapi naseb taun ni
semua cantek jek
OK Jom!
JM Briani Bangi


hurm..

arga?
arge buffet not bad
still under Rm30
still affordable untuk poket aku yg kecik neh

makanan?
ade lebey kurang 13-15 pilihan
xtemasuk kueh same puding
air pun ade hot and cold
not bad!


1st dine


keboroian selepas mamam

service?
ok la
semua ramah
siap owner turun padang
tp xde amoi nak cuci mate
semua abng2 yg tegap jek keje
lolz

tempat?

fully air condition
but agak sempit
bagi aku la
sebab aritu penuh ngn umat
bercakaran makanan
btw
surau pun disediakan ;)

ade satu jek aku xpuas ati
service charge 10%
walao
mcm fast food
=.=


2 comments:

  1. bile nak blanje aku wei?
    aku nak makan ansik minyak!
    huhu

    ReplyDelete
  2. 0.o
    nasi minyak eh..
    kawen aku nnti la.
    aku blanje nasi minyak 4 kali
    4 kali kawen
    penuh kuota.
    lalalala~

    ReplyDelete