Friday, September 18, 2009

RaR YE~!


last weekend sungguh mencabar
ade midterm same final paper
sibuk yg amat
cari lubang manetaw kot ade soklan bocor je
hurm..
tp bile aku pikir balek
midterm ngn final paper
xpayah rungsing2 pun xpe..
soklan da ade jawpan kat situ
betul! sumpah!
maksudnye soklan snng la..
haha

dan
teori aku betul
iaitu.....
tiap kali aku balek Rembau
kompem ujan
dan ari Kames aritu ujan sekali lagi
di highway
RAHMAT!~

bile sebut pasal McD
buat aku tergelak
malam Isnin lepas
perut kembong maseh beriya2 beratur
sahur katenye padahal jam br kul 12 tngh mlm
and then....
sampai turn aku order

"err..kak..foldover satu.ala-carte ye"
tenang aku order
"ala-carte tu ape wei?"
mmbr aku bisik dari blkng
"aaaa..ko beli jgn yg ala-carte rugi"
aku cakap
"oo...kk"
smbil mmbr aku garu idung

aku ckp cmtu
sebab bole paw air ngn kentang diorng
hahaha
pastu

"foldover xde dik! ni bukan time dye.dye macam prosperity burger"

bile akak tu ckp cmtu
kecewa aku...+++ segan
lantas,

"adeh..big mc satu"
ambil dan terus blah
................................................................................

hurm..
honestly 3-4 thn lepas aku da xde feel nak raye
bukan!
maksud aku raye 1st je aku raye
pastu da maleh da
dis year pun xbeli lagi baju raye
mak aku suh beli
aku cakap xmo
pakai kejap jek
kan? kan?

btw
SELAMAT HARI RAYA!!
woot~


3 comments: